Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Startsida e-tjänster
Logga in
  • StartsidaPil

Uppdragsbeställning upphandlingsenheten

Upphandlingsenheten behöver i god tid få in beställningar av uppdrag. Som huvudregel gäller att ett uppdrag ska beställas minst nio månader innan avtalet ska vara på plats.

Här gör du beställningar som gäller:

  • Direktupphandlingar med ett värde av 100 000 kr - 700 000 kr
  • Ett nytt upphandlingsbehov där avtal saknas
  • Ett behov av en ny upphandling av ett existerande avtal
  • Hjälp med en förnyad konkurrensutsättning
  • Avrop på dynamiskt inköpssystem

Denna beställning skickas då till inköp- och upphandlingsenheten som behandlar ärendet. När det finns en utsedd upphandlare kommer denne att ta kontakt och kalla till ett uppstartsmöte.


Viktigt att tänka på!

  • Omfattar upphandlingen att upphandlade leverantörer ska lagra personuppgifter? Om ja, ska beställaren av uppdraget anmäla detta till kommunens dataskyddsombud: dataskyddsombud@engelholm.se
  • Vid upphandling av IT-relaterade produkter, ex. system, moduler och tjänster, ska beställaren alltid ha fått godkännande av digitaliseringsenheten, innan uppdragsbeställning görs. Detta görs via ett mail till: digitaliseringsenheten@engelholm.se
Logga in

Kontakta oss

0431-870 00
info@engelholm.se

Snabblänkar

  • Startsida e-tjänster